30.5 & 31.5 & 1.6 & 2.6

V ponedeljek sva z Luko delala od 10.30 do 14 ure imela sva prvo manjši sestanek in se z mentorico dogovorili kaj bomo delali nato sva pa delo, ki nama ga je dala, nadaljevala. Na poti na delo sva videla pava. Bila sva zvečer tudi na pici oziroma(pinsa) pozneje
pa še na koktejlu.

V torek sva dobila novo delo, da narediva ideje za spletno stran, kjer bodo objavljene slike od dogodka, ki se bo odvijal v soboto in nedeljo. Potem sva šla v market in si ogledala par tržnic ter kupila dve sladici. Odpravila sva se še na sprehod do apartmaja kamor bomo se v soboto selili.Popoldne oz. po kosilu sva imela manjši izlet (slabih 30 minut hoje) do nakupovalnega centra. Tam sva si ogledala trgovine, našla kino in šla v starbucks 😆😍 Ob 20 smo skupaj z ekonomkami poslušali tradicionalne portugalske pesmi. Pred spanjem sva z Luko pogledala še film "The Whole Truth"👌

V sredo sva prvo naredila čuden zajtrk (lazanja). Ob 11 sva z Luko imela sestanek s Catarino in Filipom in dobila nalogo da narediva dve testni strani in se bosta odločila kaj bi raje, v ponedeljek po koncu dogodka (spet srečala pava 😁). Bila sva tudi na kavi in v Auchanu, kjer sva poskusila še nekaj novih sladic.

Danes je bil zabaven dan, prvo sva zjutraj malce delala pozneje pa sva šla na sladoled in ledeno kavo.  Na sprehodu sva naletela na zanimivo stavbo, kjer so hiša eksperimentov, značilne morske živali na portugalskem in več 😁 Nekaj časa sva ostala še zunaj in delala spletno stran za najino prakso potem pa sva odšla na večerjo. Zdaj ob 22 skupaj piševa blog po veselem dnevom ☺

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika