Nedelja, 5. 6. 2022

V nedeljo smo se zbudile ob 8 in se pripravile za dan na plaži. Neža in Nika sta se ob 9.30 dobile z Adriano, ki nam je posodila senčnik za na plažo. Z Manco sva ostale v hiši in obesile še zadnjo perilo. Ko sva odšle od doma se je Manca na 1/3 poti spomnila, da je pozabila denarnico, zato sva morale teči nazaj v hišo. Ker sva bile že malo pozne sva morale do marine skoraj celo pot teči.

Kupili smo karte za na plažo (Faro beach)in se vkrcale na ladjo, ki nas je peljala na otok. Vožnja je trajala 30 min.

Ko smo prispele na otok smo se sprehodile po plaži in dobile mesto, kjer smo se namestile in preživele dan. Čez dan smo igrale karte, poslušale muziko, sprehajale po plaži, nabirale školjke, se sončile in se tudi skrivale v senci. Želele smo se kopati ampak nam je to preprečilo morje polno morske trave in visoki valovi.

Eno uro pred ladjo za v Faro smo se sprehodile do trgovinice s spominki in se odločile da gremo na pijačo. V bližnjem lokalu smo si naročile milkshake.

Na ladjo smo se vkrcale ob 16.10 in prispele v Faro ob 17.

Ob obali smo si ogledale še tržnico in se odpravile nazaj v hišo. Naš dan se je končal z večerjo na strehi in poslušanjem muzike.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika