Potovanje in prihod v Faro

23.5.2022 – POTOVANJE V ŠPANIJO

V ponedeljek ob 16:40 smo se dobili pred Šolskim centrom Postojna in se odpravili s kombijema proti letališču v Travisu, Italija.

Na letališču smo oddali kovčke in oddali svojo ročno prtljago na pregled, kjer smo na to prišli na območje za čakanja na let. Nekateri smo nekaj malega pojedli kljub visokim cenam.

Ob 21:00 smo se odpravili k letalu. Z letalom smo leteli dobri dve uri.

24.5.2022 – PRIHOD V ŠPANIJO IN POTOVANJE V MESTO FARO NA PORTUGALSKEM, OGLED FARA

Ob prihodu v Sevilijo (ura prihoda: 00:15) smo na letališču čakali na prevoz, ki ni prišel zato smo se do hostela kjer smo spali do 8.00 pripeljali, kar s taksijem (Zanimiva prva izkušnja z taksijem – vozniki vozijo zelo hitro).

Zjutraj ob 9.00 smo se zbrali pred hostelom in se skupaj z vodičem sprehodili do avtobusne postaje, kjer nas je pobral avtobus in peljal do Fara (Čas vožnje: 3h)

Z vožnjo smo videli mnogo velikih polj.

Ob prihodu v Faro so nam kovčke prišli iskati z avtom mi pa smo skupaj z vodičem Olavom hodili do hostla in si zraven še malce ogledali prelepo mesto.

V hostelu so nam podelili ključe, da smo si pospravili prtljago nato pa smo imeli nekaj ur prostih, da smo šli na kosilo, si kaj ogledali ali pa si malo celo spočinili od dolgega potovanja.

Potem smo ob 16.45 z Olavom imeli ogled Fara, kjer smo videli nekaj zanimivosti pa tudi lokacije trgovin kjer lahko kupimo hrano… . Ogledali smo si tudi cerkev.

Ob koncu sva s Luko odšla še v manjši market kjer sva kupila vodo in sendviče za večerjo, ter zajtrk.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika